Låt dina kunder aktivt välja – vänta eller bli uppringd!
Weblink Callback är en webbaserad applikation som ökar tillgängligheten i ert telefonsystem. Inringande kund ges alternativ att lämna sitt telefonnummer och bli uppringd, istället för att vänta kvar i kö.
Testa Weblink Callback via demosida!Besök Weblinks demosida och se själva hur det fungerar i realtid. För fullständig demonstration kontakta oss. |
Weblink Callback ger avlastning
Samtalsflödet under en arbetsdag skiftar och Weblink Callback ger er möjligheten att svara på alla inkommande samtal när det behövs och ringa tillbaka när ni har tid. Många som ringer under en kort tid ger naturligt en kö, med Weblink Callback kan ni lugnt svara på de samtal ni hinner med, alltid med vetskapen om att Weblink Callback svarar på de samtal som ligger i kö.
Högre tillgänglighet med samma resurser
Weblink Callback hjälper till att svara på samtal där kunden inte vill vänta i kö. Ni ökar tillgängligheten markant och även den mätbara kundnöjdheten ökar. Genom att låta kunden aktivt välja att antingen vänta kvar i kö eller bli uppringd, ökar er tillgänglighet med befintliga resurser.
Ingen installation
Weblink Callback behöver inte installeras utan är en enkel webbinloggning med ett tydligt, enkelt och intuitivt gränsnitt som är väldigt enkelt att lära sig. Det enda du behöver är en dator och en telefon.
Fungerar på alla nummer
På resande fot? Inga problem. Weblink Callback fungerar på alla nummer vilket innebär att man kan koppla på vilken telefon man vill, till och med en extern.
Priser | Start | Månad |
---|---|---|
Weblink Callback Small (Max 4 handl.) | 3 000 kr | 595 kr |
Weblink Callback Medium (Max 8 handl.) | 3 500 kr | 795 kr |
Handläggare/st | 500 kr | 70 kr |
IVR/Grupp | 350 kr | 70 kr |
Extern växel/motringning * | 3 500 kr |
*Weblink Callback kan driftsättas mot vilken telefonilösning som helst. Med Weblink Unified behövs ingen motringning utan samtalet skickas direkt.
Produktblad (PDF)
Weblink Callback produktblad
Manualer (PDF)
Weblink Callback manual